JOSH V

BRAND PROFILE
Het Nederlandse fashion- en lifestylelabel JOSH V van modeontwerpster Josh Veldhuizen staat bekend om haar stijlvolle en elegante collecties die wereldwijd vrouwenharten sneller doen kloppen.

JOSH V creëert toegankelijke en tegelijkertijd luxueuze, prêt-à-porter collecties die thuishoren in de garderobe van iedere zelfbewuste vrouw die graag stijlvol voor de dag wil komen.

INTRODUCING JOSH V
JOSH V is in 2011 opgericht door de Amsterdamse mode-onderneemster Josh Veldhuizen. Binnen enkele jaren wist zij, gedreven door haar passie voor mode, haar ondernemende karakter en heel hard werken, een vooraanstaand modelabel op te bouwen. JOSH V is inmiddels één van de snelst groeiende modemerken van Europa. Het label staat bekend om zijn herkenbare luxueuze signatuur en zeer vrouwelijke collecties van hoogwaardige kwaliteit met exclusieve afwerkingen. Josh Veldhuizen komt uit een ondernemersfamilie en werkte al op jonge leeftijd als succesvol model. Ze reisde de hele wereld over voor fotoshoots en ontmoette tal van toonaangevende modeontwerpers, internationale sterren en ‘trendsetting it-girls’. Als columniste voor diverse modemagazines en als blogger deelde ze haar reiservaringen en haar belevenissen in de snelle wereld van mode en lifestyle met anderen. Haar affiniteit met mode in combinatie met haar ambitie om haar eigen onderneming te starten, inspireerde haar om modelabel JOSH V in de markt te zetten: een merk met een bijzonder chique en exclusieve uitstraling dat in de Nederlandse markt nog ontbrak. Tegelijkertijd bedacht Josh haar eigen ‘reality-tv-show’, waarin zij door RTL5 werd gevolgd tijdens de voorbereidingen en de lancering van de allereerste JOSH V collectie. Het programma leverde JOSH V landelijke bekendheid op. Vandaag de dag wordt JOSH V in ruim 400 partner stores verkocht en zijn de collecties in negen landen verkrijgbaar, waaronder Nederland, België, Duitsland en Portugal. Via de officiële webshop www.joshv.com worden items uit de collecties wereldwijd verkocht.

LUXURIOUS
De luxe uitstraling van de JOSH V collecties kenmerkt zich door de keuze voor hoogwaardige materialen en de toepassing opvallende details. Alle items zijn verfijnd en worden geroemd om de comfortabele pasvorm en het stijlvolle en tijdloze kleurgebruik. Hierdoor zijn items uit verschillende collecties op tal van manieren met elkaar te combineren. De vernieuwende prints worden in eigen huis ontwikkeld, waardoor elke collectie een unieke ‘look’ heeft. De onderscheidende JOSH V look in combinatie met het kenmerkende kleurenpalet en afwerkingsniveau, zorgt ervoor dat het merk zich onderscheidt, opvalt en hierdoor populair is bij het winkelend publiek.

FEMININE
JOSH V levert toegankelijke luxe voor een vrouwelijke look. De collecties worden gedragen door modebewuste vrouwen die verzorgd en stijlvol voor de dag willen komen. Het mixen en matchen van tijdloze klassiekers en trendy items kan de vrouwelijke vormen omarmen, accentueren of waar nodig verhullen. De JOSH V vrouw is ambitieus, zelfverzekerd en op de hoogte van de laatste trends op modegebied. Kwaliteit, comfort en luxe zijn voor haar de belangrijkste eisen.

COSMOPOLITAN
JOSH V is een vooruitstrevend en ambitieus modemerk dat graag innoveert en voortdurend op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van mode en trends. Met name op het gebied van social media (waar het merk actief is op Instagram, Facebook en Pinterest) en online marketing is JOSH V trendsettend. Op het YouTube kanaal van JOSH V verschijnt wekelijks een vlog van Josh haar week. Hierin houdt zij de consumenten op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen het bedrijf, hoe je de nieuwe collecties combineert en haar privéleven. Hierdoor is zij de enige ontwerpster in Nederland met een eigen YouTube kanaal.

â–ºGa naar de webshop