Veel gestelde vragen

Bezorging ivm Corona!

Het aantal door PostNL te bezorgen pakketten is enorm gestegen. Online bestellen is tenslotte een makkelijke en veilige manier om te shoppen. Door de drukte die ontstaan is door het grote aantal bestellingen is het mogelijk dat de levering van jouw bestelling vertraging oploopt. We vragen in deze bijzondere periode hiervoor jouw begrip en geduld, wanneer het anders loopt dan je gewend bent. wij zetten samen met PostNL alles op alles om de vertragingen te beperken.
 



Waarmee kan ik mijn bestelling betalen?

Bij Outfit&Zo bieden wij op dit moment het betalen met Ideal en PayPal aan.
Ideal is voor de meeste consumenten de meest gebruikte en eenvoudigste betalingsmethode in Nederland, België en Duitsland.

 



Hoe bestel ik een product?

Wij hebben het bestellen van kleding extra makkelijk gemaakt. Wij helpen je stapsgewijs het bestelproces door met duidelijke omschrijvingen. Het bestel proces bestaat uit 9 logische stappen: stap 1. Selecteer het gewenste product,
stap 2. Selecteer de kleur indien van toepassing
stap 3. Selecteer jouw maat en eventueel kleur voeg het artikel toe aan de winkelwagen.
stap 4. Je kunt daarna kiezen om verder te winkelen of om naar je winkelwagen te gaan.
stap 5. In je winkelwagen heb je de keuze om enkele wijzigingen te maken.
stap 6. Hierna kun je kiezen om door te gaan met afrekenen.
stap 7. Tijdens het afrekenen kunt u kiezen, thuis bezorgen, Pickup point of ophalen in de winkel.
stap 8. Als u nog geen account heeft moet u alle gegevens invullen.
stap 9. Nu moet u nog aanvinken dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarde.

 



Ik ben mijn wachtwoord of gebruikersnaam kwijt!

Tegenwoordig heb je voor bijna iedere site een gebruikersnaam en wachtwoord nodig en het probleem is dat deze veelal van elkaar verschillen. Hierdoor komt het regelmatig voor dat je niet meer weet waarvoor je hebt gekozen als gebruikersnaam of wachtwoord.

Gebruikersnaam
De gebruikersnaam is gelijk aan je mailadres, hiermee kun je ten alle tijden inloggen. Heb je een nieuw mailadres en gebruik je het oude niet meer? Wijzig dan het emailadres in uw account of maak een nieuw account aan met dit nieuwe mailadres.

Wachtwoord
Wanneer je je wachtwoord kwijt bent ga dan bovenin de pagina naar inloggen en kies voor "wachtwoord vergeten". Hier kun je jouw mailadres invullen waarna je een email zult ontvangen met een link om jouw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Ontvang je geen "reset" mail? Kijk dan eerst in je "Spam-box" of "Ongewenste Items" map, vooral Hotmail, Live en Gmail hebben er een handje van om veel mail te verplaatsen naar deze mappen.

 



Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat u de bestelling plaatst bij www.outfitenzo.nl krijgt u een bevestigingsmail van uw bestelling. Afhankelijk van de beschikbaarheid van het artikel zal deze binnen 1-5 werkdagen worden verstuurd. Op het moment dat het pakketje wordt overhandigt aan PostNL, krijgt u een e-mail toegestuurd met daarin een Track & Trace nummer en een link naar de Track & Trace pagina om uw bestelling te volgen.

Kiest u ervoor om de bestelling zelf in onze winkel te komen halen, dan krijgt u bericht wanneer de betreffende bestelling voor u klaar ligt, u heeft hierna 5 werkdagen de tijd om uw bestelling af te halen. Besluit u in de winkel toch van de aankoop af te zien, bijvoorbeeld de maat is niet goed of het artikel is toch anders dan verwacht, storten wij het bedrag binnen 14 dagen weer terug op uw rekening, u kunt geen geld in de winkel retour ontvangen. U krijgt wel een bewijs dat u de bestelling heeft achter gelaten.
 



Ik heb geen bevestiging ontvangen!

Heeft u een order geplaatst en betaald maar geen bevestigingsmail ontvangen? Normaal zou u zodra een betaling is geslaagd automatisch een bevestiging moeten ontvangen. Het komt regelmatig voor dat door de spamfilter de bevestigingsmail verplaatst is naar de Spam-box of 'Ongewenste items' folder. Kijk daarom eerst in deze folder of deze misschien daarin is gezet.
Daarnaast kan het voorkomen dat wanneer u na het betalen niet eerst terugkeert naar onze site dat deze bevestiging iets later komt. Mocht je betaald hebben maar geen bevestiging hebben ontvangen stuur ons dan een mailtje op webshop@outfitenzo.nl, wij zullen u deze dan uiteraard direct toesturen

 



Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je iets online besteld hebt wat toch niet blijkt te passen, of het product bevalt je toch niet. Wij hebben goed nieuws voor je, want je kunt de bestelde artikelen altijd ruilen of retourneren zonder opgaaf van reden! Maar wel binnen 14 dagen.

Opsturen via de post

Nederland
Dit kan heel eenvoudig door het pakket terug te sturen naar het onderstaande adres hiervoor worden € 6,25 retourkosten in rekening gebracht. In de mail die we sturen met Track & Trace code vind u een link om een retourlabel te downloaden, print dit label uit, plak deze op de doos. U kunt het pakket inleveren bij het dichtstbijzijnde PostNL punt.

Outfit&Zo
Molenweg 25
6051 HG Maasbracht

België
Dit kan heel eenvoudig door het pakket terug te sturen naar het onderstaande adres, hiervoor worden slechts €6.95,- retourkosten in rekening gebracht. In de mail met Track & Trace code vind u een link om een retourlabel te downloaden en te betalen, print dit label uit en plak deze op de doos. U kunt het pakket inleveren bij het dichtstbijzijnde BPost punt.

Duitsland

Dit kan heel eenvoudig door het pakket terug te sturen naar het onderstaande adres, hiervoor worden slechts €7,25-retourkosten in rekening gebracht. In de mail met Track & Trace code vind u een link om een retourlabel te downloaden en te betalen, print dit label uit en plak deze op de doos. U kunt het pakket inleveren bij het dichtstbijzijnde Deutsche Post punt.



Retourneren of ruilen in een vestiging

U kunt de bestelling ook retourneren of ruilen in onze winkel. Neem de bestelling met het retourformulier en aankoopbewijs dat bij uw bestelling zat mee naar de winkel. Bij de inname van uw retour ontvangt u een ontvangstbewijs.
In de winkel zult u niet direct het bedrag terug krijgen, dit wordt binnen 5 werkdagen op uw bankrekening teruggestort.

Wij verzoeken je echter in alle gevallen te voldoen aan de volgende punten:

  • Kleding kan alleen ongedragen geruild worden. Het passen van een door u bestelde broek, shirt, overhemd etc.. is natuurlijk geen probleem
  • Wil je iets ruilen of je geld terugvragen dan kan dit binnen 14 dagen na levering
  • Eventueel aangehechte fabrikant labels en/of prijs labels moeten nog aan het artikel zitten.
  • Stuur altijd de factuur of een kopie mee.
  • Wilt u ruilen? Geef op het meegestuurde formulier bij uw bestelling aan of u wilt ruilen voor een andere maat of een ander artikel.
  • Het aankoopbedrag retour? Geen probleem! Geef aan op het meegeleverde retourformulier dat u het bedrag retour wilt ontvangen


Wat is mijn maat

Overhemd boordmaten

S

M

L

XL

XXL

XXXL

Boordmaat

36

38

40

42

44

46

Bovenkledingmaten

S

M

L

XL

XXL

XXXL

Herenmaat

46

48

50

52

54

56

Een boordmaat kunt u met een centimeter meten losjes rondom de hals het aantal cm is dan uw boordmaat.



Bezorging - Pickup point

Wij verzenden al onze bestellingen met PostNL bij u thuis. Momenteel kunt u nog niet kiezen voor een Pickup Point. 



SALE / Opruiming

Ieder seizoen hebben wij weer onze SALE periode, voor alle SALE geldt Op=Op
Doordat de aantallen beperkter zijn, kan het zijn dat een besteld artikel toch niet meer voorradig is (b.v. doordat deze net in een van onze filialen is verkocht of gereserveerd ligt).
Het eventuele teveel betaalde bedrag van een niet leverbaar artikel zal dan zo snel mogelijk worden terug gestort op uw rekening.

 

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

Nederland

Levering zal uiterlijk geschieden binnen 2 tot 5 werkdagen, afhankelijk van de beschikbaarheid van het artikel. Ook is het aantal door PostNL te bezorgen pakketten enorm gestegen. Door de drukte die ontstaan is door het grote aantal bestellingen is het mogelijk dat de levering van jouw bestelling vertraging oploopt. We vragen in deze bijzondere periode hiervoor jouw begrip en geduld, wanneer het anders loopt dan je gewend bent. PostNL zet alles op alles om de vertragingen te beperken.

Belgie
Levering zal uiterlijk geschieden binnen 4 tot 6 werkdagen, afhankelijk van de beschikbaarheid van het artikel.

Duitsland
Levering zal uiterlijk geschieden binnen 4 tot 6 werkdagen, afhankelijk van de beschikbaarheid van het artikel.

 

Hoe zit het met mij privacy?

Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies, of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking.
Bekijk onze gehele Privacy verklaring op de website, geheel beneden rechts aan de pagina.

 

Ik heb een klacht over een aangekocht artikel en nu?

Dit vinden wij natuurlijk spijtig om te horen en wij zullen er alles aan doen om dit voor u op te lossen wanneer het een gegronde klacht betreft.
U kunt 3 dingen doen:
> Meld uw klacht via de mail
webshop@outfitenzo.nl zet als onderwerp Klacht
> Telefonisch contact opnemen met een van de medewerkers 0475-767017
> Ga naar de winkel en overleg met een van de verkoopsters
Outfit&Zo
Molenweg 25
6051 HG MAASBRACHT

Uw klacht zal dan beoordeeld worden en u zult binnen 8 dagen van ons reactie ontvangen. Wanneer uw klacht vergoed wordt zullen de verzendkosten vergoed worden alsmede zal geprobeerd worden deze klacht met hetzelfde artikel te vergoeden. Lukt dit niet dan zullen wij u het aankoopbedrag incl. verzendkosten terug storten. Zorg altijd dat je in het bezit bent van de originele factuur dit is namelijk je garantie- en aankoopbewijs.
 


Hoe kan ik mij afmelden voor een mailing of mijn gegevens wijzigen?

Allereerst onze excuses dat u een onjuiste of ongewenste mailing heeft ontvangen.

Geadresseerde Post mailing
Wanneer u geen periodieke mailing meer wilt ontvangen dan kunt u dit mailen naar info@outfitenzo.nl Geef hierbij uw naam en adresgegevens door en wij zullen zorgen dat u geen mailing meer ontvangt.

Ook wanneer u een wijziging (b.v. verhuizing, incorrecte naam) door wilt geven dan kunt u dit mailen naar dit mail adres.

E-mail mailing
Onderaan iedere mail vind u een 'unsubscribe' link. Door op deze link te klikken kunt u zich afmelden voor toekomstige mailing via e-mail.